mínuszos.hu

A Vodafone rugalmas: engedi a távmunkát a telefonos ügyfélszolgálaton

ÜgyfélszolgálatA Vodafone Magyarország a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozóknak júliustól lehetővé teszi a távmunkát hosszú távon is – közölte a kommunikációs társaság.

A közleményben rámutatnak arra, hogy a koronavírus-járvány világszerte munkavállalók millióit kényszerítette otthoni munkavégzésre, a Vodafone Magyarország fővárosi irodáiban a teljes munkatársi állománya számára március közepén elrendelte az otthoni munkavégzést, ami nem okozott fennakadást a vállalatnál, hiszen ügymenetükben a home office évek óta napi rutint jelent. A július elejétől kezdődő szakaszban a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók ötven százalékának lesz elérhető a folyamatos otthoni munkavégzés, amit a szolgáltató a későbbiekben szeretne bővíteni. Hozzáteszik, hogy a járvány mellett a dolgozói igények is indokolták az ügyfélszolgálati munkarend átalakítását, egy felmérés szerint a munkatársak közel háromnegyede hosszú távon is élne a távmunka lehetőségével. A társaság szerint a távmunka a dolgozónak és a munkáltatónak is előnyös: a munkatársak időt és pénzt spórolnak a munkahelyre történő utazás kiesésével, a cég számára pedig az irodába járás megszűnésével lehetőség nyílik olyan munkavállalók bevonzására, akiknek ez korábban problémát jelentett. Nem beszélve arról, hogy a távmunka optimalizálja az irodahely kihasználtságát: költségek egy részét ugyanis a családi kasszákat fogja terhelni.

Exit mobile version