A Vodafone mindenre (is) felkészült

Megnövekedett adatforgalmat tapasztalt a Vodafone a hétfőtől elrendelt távoktatás, és sok helyen bevezetett távmunka miatt.

A Vodafone Magyarország is felkészült a már tapasztalható, jelentősen megnövekedő hálózati forgalomra, mind az ügyfelek mind a dolgozói részére biztosítja a szükséges feltételeket ahhoz, hogy otthonról dolgozhassanak, tanulhassanak a következő időszakban. A koronavírus terjedésének megelőzése érdekében a vállalat vezetése valamennyi fővárosi irodájában a teljes munkatársi állománya számára már március 13-án elrendelte az otthoni munkavégzést, elsődlegesen március 30-ig. Ügyfélkapcsolatokkal foglalkozó munkatársak estében – akiknél az otthoni munkavégzés nem lehetséges – a vállalat szintén meghatározott egy protokollt, amivel csökkenthetik az egészségügyi kockázatot – közölte a Vodafone.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Podcasttal pótolná az Origó eladásával keletkezett űrt a Magyar Telekom

sze márc 18 , 2020
Kollégái műsorvezetésével indított podcast csatornát a Magyar Telekom. A Magenta podcast célja, hogy digitális kötődéssel érdekességeket és tudást, példaértékű történeteket, valóban hasznos ajánlásokat nyújtson hallgatói számára, érthetővé és könnyebbé téve ezáltal az eligazodást mindennapjainkban. A podcast csatorna egyaránt szól azokhoz, akik még csak ismerkednek a technológia kínálta lehetőségekkel és azokhoz, […]