A világ elájult a demenciakutatást segítő játéktól

Sea-Hero-Quest-appKilenc díjat nyert a Sea Hero Quest elnevezésű, demenciakutatást segítő mobiljáték a Cannes-i Nemzetközi Kreativitási Fesztiválon. A fesztiválon a játék egy arany, öt ezüst és három bronz Oroszlán-díjat érdemelt ki. A Sea Hero Quest a Deutsche Telekom és a Saatchi & Saatchi legújabb kampányának a tárgya — közölte a vállalat az MTI-vel.

A mindössze pár héttel ezelőtti megjelenés óta a játék letöltéseinek száma elérte az 1,6 milliót. A mezőnyben a magyarok több mint 130 ezer letöltéssel közvetlenül az Amerikai Egyesült Államok után állnak, nagyjából egy szinten Nagy Britanniával. A közösen elért játékidő több mint harminc évet tesz ki, ezzel 4500 évet is meghaladó hasonló jellegű laboratóriumi kutatás eredményeit sikerült létrehozni. Az emberek térbeli tájékozódásáról végzett korábbi vizsgálatok ugyanis legfeljebb hatszáz résztvevővel folytak, ezért a saját területén ez az adattömeg minden korábbit felülmúl.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.