A Verizon 4,4 milliárd dollárért felvásárolja az AOL-t

A Verizon Communications Inc. kedden bejelentette, hogy 4,4 milliárd dollárért felvásárolja az AOL digitális tartalom-, termék- és szolgáltatásközvetítő tömegkommunikációs céget, így az Egyesült Államok legnagyobb vezeték nélküli szolgáltatója lesz, egyúttal a webes és a mobiltelefonos videószolgáltatások terén is átveszi a vezető helyet. A várhatóan nyáron lezáruló üzlet révén a AOL által birtokolt Huffington Post, TechCrunch és Engadget weboldal is a Verizon leányvállalata lesz. Az AOL vezérigazgatója, Tim Armstrong több évre megtarthatja pozícióját.

Armstrong az alkalmazottakhoz intézett közleményében hangsúlyozta, hogy a médiafogyasztás nyolcvan százaléka az elkövetkező években a mobileszközökre helyeződik át, és rámutatott, hogy a Verizonnak több mint százmillió mobil-előfizetője van, tartalomszolgáltatási szerződéssel rendelkezik a profi amerikaifutball-ligával (NFL) és másokkal, és rendelkezik stratégiával a mobilvideózás területén is. A Verizon tavaly vette meg az OnCue-t, az Intel internet-alapú televíziós platformját. A keddi bejelentés nyomán az AOL részvényeinek árfolyama 19 százalékkal emelkedett, a Verizoné pedig 0,7 százalékkal csökkent.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Így kellene a mobil hozzáféréseket szabályozni I.

csü máj 14 , 2015
Előfordul, hogy a mobileszközök növelik a munkahelyi hatékonyságot, azonban mindig komoly kihívásokat támasztanak a biztonság, különösképpen a személyazonosság- és hozzáférés-kezelés (IAM) terén. Ahhoz, hogy elkerülhetők legyenek az adatszivárgási kockázatok, és azonnali elérést biztosíthassanak a munkához szükséges erőforrásokhoz, a vállalatoknak megfelelő hozzáférés-kezelést kell alkalmazniuk a mobileszközökön is. Ehhez azonban nem szükséges […]
ZX-81