A városi fiatalokat erősen befolyásolja a Facebook

A városi környezetben élő, 34 évnél fiatalabb internetezők 45 százaléka a barátai Facebook-oldalán közölt képek és benyomások alapján választja ki, hova menjen kirándulni — írja az Agerpress egy friss elemzésre hivatkozva.

Az rámutat, hogy leginkább a városban élő, fiatal nőket befolyásolja a közösségi oldalon közzétett tartalom az úti célok kiválasztásában. A női aktív felhasználók hatvan százaléka veszi figyelembe a közösségi hálón a barátai által írt véleményeket és fényképeket, ha nyaralást tervez. A hölgyek leginkább a romantikus úti célokat kedvelik, mint Párizs, Prága, illetve a naposabb Barcelonát, Rómát, vagy a görög szigeteket. A nők számára az Eiffel-toronyról, Róma szűk utcáiról vagy a Földközi-tenger homokos partjairól készített képek a legmeggyőzőbbek. Az átlagon felüli keresettel rendelkező, aktív városi férfiak közül harminc százalék érdeklődik a Facebookon a kirándulási témák iránt. A 25 és 34 év közötti felhasználók hajlamosak leginkább arra, hogy figyelembe vegyék ismerőseik véleményét. A férfiak leginkább az Alpok síparadicsomait részesítik előnyben, ha kirándulást keresnek a közösségi hálón.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Vád alatt az interneten hírdetőket megkárosító házaspár

ked jan 17 , 2017
A Pécsi Járási és Nyomozó Ügyészség vádat emelt egy pécsi házaspár ellen, akik 2015. novemberétől 2016. júliusáig internetes hirdetésekre jelentkezve loptak meg. A házaspár interneten megjelent hirdetésekre jelentkezett, melyekben a későbbi sértettek hirdették eladásra ingóságaikat, bútoraikat. A házaspár előzetes megbeszélést követően jelent meg a hirdető lakásán, ahol a sértett figyelmét […]