A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) másodfokon helybenhagyta a UPC-re korábban kiszabott hatvanmilliós bírságot, és kimondta, hogy új szerződések érvényesen nem jöttek létre. Tavaly novemberben a UPC Magyarország Kft. (UPC) levélben kereste meg előfizetőit, és érvényben lévő szerződéseik megszüntetését, illetve egy – a cég állítása szerint azzal mindenben megegyező tartalmú – új szerződés „ráutaló magatartással” történő megkötését kezdeményezte. Az NMHH hivatalból eljárást indított, hogy megállapítsa, jogszerű volt-e a UPC szerződésátalakításra irányuló kísérlete. A vizsgálat során kiderült, hogy a szolgáltató jogsértő módon járt el a szerződésátalakítások során, mert nem volt meg a szolgáltató és az előfizetők között hatályban lévő szerződések megszüntetésére irányuló közös megegyezés. A UPC magatartása mintegy 800 ezer ügyfele érdekét sértette súlyosan, mivel figyelmen kívül hagyta az előfizetői szerződések közös megegyezéssel történő megszüntetésére vonatkozó törvényi rendelkezéseket. Az előfizetők védelme érdekében az NMHH a szolgáltatót első fokon 60 millió forintos bírsággal sújtotta.
És még ez is...
-
2016. július 13.
Deutsch: a digitalizáció társadalmi jelenség
-
2019. augusztus 20.
Új stratégiával terjeszkedik külföldön a Delta Systems
-
2014. március 11.
Evernote-tal kényeztet a Magyar Telekom
-
2014. június 16.
Synergon–T-System tandem üzemeltetheti a FUTÁRT
-
2015. október 26.
Globális keretmegállapodást írt alá a Capgemini és a Fortinet
-
2013. július 12.
Deloitte Technology: aki lassú lemarad a Fast 50 versenyről