A UPC Magyarország 6,5 százalékkal növelte árbevételét tavaly

A UPC Magyarország Kft. 2016-ban 6,5 százalékkal növelte árbevételét az előző évhez képest – közölte a távközlési társaság.

Az árbevétel tavalyi összegét a cég nem közölte, az Igazságügyi Minisztérium honlapján elérhető nyilvános adatok szerint 2015-ben a társaság árbevétele 61,83 milliárd forintot tett ki. Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója a közleményben kiemelte: üzleti stratégiájuknak köszönhetően mind az előfizetések száma, mind az árbevétel jelentősen növekedett 2016-ban. A társaság közölte: az előfizetések száma december végére meghaladta az 1 millió 923 ezret, egy év alatt 117 ezerrel nőtt.

A szélessávú internet szolgáltatások száma 624 800 volt, ami az előző évinél 36 600-zal több. Az analóg és a digitális televízió előfizetések száma 14 600-al nőtt, így elérte a 663 300-at. Vezetékes telefon szolgáltatások száma 37 600-zal 572 500-ra nőtt. A UPC mobil-előfizetéseinek száma 2016 végére meghaladta a 62 500-at, ami 28 100-zal több, mint egy évvel korábban. A társaság 2016-ban 19 milliárd forintot költött beruházásokra Magyarországon.

A fejlesztéseknek köszönhetően jelentősen növekedett a UPC országos szélessávú hálózatának lefedettsége, adatforgalmi kapacitása és biztonsága – írták a közleményben. A Digitális Magyarország fejlesztési programmal összhangban országszerte összesen közel 94 ezer új otthonba jutott el az akár 500 megabit/másodperc sebességre képes hálózat. Ezzel, és az év közben lezajlott akvizíciókkal együtt összesen 107 300 háztartás csatlakozott a UPC hálózatához.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.