A UPC a szállodaiparban lát fantáziát

muholdxA UPC Direct szállodaipari szakembereknek mutatta be  a hotel TV szolgáltatását. A testre szabható szolgáltatás az ország bármely részén elérhető és egyszerűen üzembe helyezhető. „A UPC Direct a lakossági ügyfelek mellett az üzleti felhasználók felé is nyit az elkövetkező időszakban, ezért a vállalat újra fókuszba helyezi a szállodák kiszolgálást a hotel TV rendszerekhez kínált Smart kártyáinak értékesítésével” — mondta el Vereska Gábor értékesítési projektmenedzser.

A UPC Direct digitális műholdas szolgáltatásának előnye, hogy a csatornák magas minőségben foghatóak és az ország bármely részén található szállodák számára elérhetőek. A UPC Direct hotel megoldásai főleg olyan szállodáknak ajánlottak, ahol már létezik, vagy a tervek közt szerepel hotel TV rendszer kiépítése, amelynél az egyes tévék integrált rendszerben működnek és a vezérlőegységbe helyezett műsorkártya segítségével közvetítik az előfizetett csatornákat a szállodák televízió készülékeire. A szolgáltató műsorkártyája többféle típusú hotel TV rendszer fejállomásával is kompatibilis, ráadásul a csatornakínálat könnyen bővíthető.

Több mint 100 tévé- és 13 audio csatornából a szálloda saját maga válogathatja össze kínálatát, illetve egyes esetekben a választható nyelv funkció is rendelkezésre áll. A UPC Direct a THOR műholdról sugároz, amely lehetőséget teremt a szállodák számára, hogy a UPC Direct kínálatán kívül szabadon fogható különböző idegen nyelvű, úgynevezett „Free To Air” csatornákat is elérjenek és igény szerint biztosítsák azokat a külföldi vendégek számára. A UPC Direct teljes csatornakínálatából szállodák számára kifejezetten ajánlott a Music Choice audio csomag, ami 10 különböző zenei stílusú adót foglal magában. Ezen felül 12 HD csatorna, valamint felnőtt-, és mozicsatornák is választhatóak akár az HBO és a FilmBox prémium kínálatával.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban IX.

hét okt 13 , 2014
ShareTweetPinShare A mobil eszközök ellopásának aránya régiónként jelentősen változik. A legkevésbé a Közel-Keleten fordul elő, itt csupán a vállalkozások nyolc százaléka számolt be incidensről, majd Japán és Oroszország következik 15 százalékkal. A járművezetők 72 százaléka elhalasztaná a járművásárlást egy évvel, ha okos jármű szolgáltatásokkal rendelkező autót vásárolhatna kedvenc márkájától — áll […]
matematika

És még ez is...