A Twitter közönsége a legpasszívabb, a Facebooké a legaktívabb

peopleBár a felmérésben részt vevő közösségi terek – a Facebook, Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, Snapchat és Viber – regisztrálóinak száma jellemzően évről évre növekszik, ez azonban nem feltétlenül jelenti az aktív használói bázis növekedését is – derült ki a KutatóCentrum legfrissebb Web2.0 Reportjából. Az aktivitási index a Twitter és a Google+ esetében az ötven százalékot sem éri el. A sort hazánkban továbbra is a Facebook vezeti 97 százalékos aktivitási rátával, a második helyen található Viber esetében 77 százalék ugyanez az arány.

A különböző oldalak más-más szerepet töltenek be, éppen ezért nem ritka, hogy egyes felhasználók több közösségi oldalnak is aktív tagjai. Minden második internetező legalább két oldal állandó használója, minden negyedik pedig minimum három oldalon aktív. A legtöbbet a snapchatesek mozognak a közösségi térben: mindegyiküknek van Facebook-fiókja, döntő többségüknek Viber alkalmazása is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Globális keretmegállapodást írt alá a Capgemini és a Fortinet

hét okt 26 , 2015
ShareTweetPinShareA Capgemini bejelentette, hogy globális együttműködési partneri megállapodást kötött a nagyteljesítményű kiberbiztonsági megoldások terén piacvezető Fortinettel. A Capgemini, a Fortinet biztonsági termékek kulcsfontosságú szállítópartnereként fog tevékenykedni, s ennek  keretein belül fizikai és virtuális biztonsági védelmet, és biztonsági felügyeleti szolgáltatásokat fog nyújtani. ShareTweetPinShare
kézfogás

És még ez is...