A Turisztikai ügynökség új projektet indít Magyarország népszerűsítésére

rp_forint1-e1443464102320.jpgCsaknem tizenegymilliárd forintos programot indít a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a turisztikai kínálat népszerűsítése és az idegenforgalmi vállalkozások piacra jutásának elősegítése érdekében – közölte az MTÜ az MTI-vel. A Turisztikai Innovációs Marketing Együttműködési Alapprogram (TIMEA) elnevezésű projekt 2,4 milliárd forint magyar költségvetési forrásból és az Európai Unió 8,350 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatásából valósul meg.

A projektnek része több információtechnológiai, informatikai fejlesztés is. Ezek a mintegy 32 ezer turisztikai szolgáltatást magában foglaló Nemzeti Turisztikai Adatbázis minél szélesebb körű hozzáférhetővé tételét, szolgáltatásainak, különösen a külföldi turisták tájékozódását támogató webes megoldások, interaktív alkalmazások bővítését és akadálymentesítését célozzák — olvasható a közleményben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.