A Trans-Sped elégedett önmagával

Fülöp Zsolt ügyvezető igazgató, Fülöp Levente cégvezető és Fülöp Szabolcs ügyvezetőA Trans-Sped Csoport a logisztikai szektort érintő súlyos krízishelyzetben is képes volt folyamatos, stabil logisztikai kiszolgálást biztosítani — olvasható a társaság közleményében.

Különböző területek többévnyi, tudatos fejlesztése ért össze a megfelelő pillanatban. A cég sofőrjei már év eleje óta digitálisan végzik az adminisztrációt, így a munkavégzésükhöz minimális emberi kontaktusra van szükség. Az új telefonos applikációval is megtámogatott intranetes felületen a home office-ban dolgozó, az úton lévő és a raktári kollégákkal is hatékonyan lehet kommunikálni. A nagyobb irodák pedig lehetővé teszik, hogy a kollégák a másfél méteres védőtávolságot betartva térhessenek vissza a telephelyekre. A 2020 januárjában elindult a Vectura nevű szoftver, amelyet három éve kezdett el fejleszteni a Trans-Sped. A több száz millió forintos projekt egy olyan szállítmányozási és fuvarozási folyamatot átfogó rendszer, amely a teljes fuvarszervezési adminisztráció digitalizációját valósítja meg. Az új szoftvernek köszönhetően a szállítmány útjának megszervezésétől kezdve a sofőröket érintő adminisztráción át egészen a számlázásig egy felhőalapú rendszerben dolgoznak a szakemberek. Így valósulhat meg az, hogy már a fuvar befejezésének pillanatában beszkennelik a fuvarokmányokat a sofőrök, és azokat elektronikus úton, érintésmentesen küldik el a központba, valamint az ügyfelek számára is.

Ezzel párhuzamosan kezdte el a vállalat a Fuel Wizard nevű, big datán és a gépi tanuláson alapuló sofőrviselkedés-elemzési megoldás fejlesztését, melynek legfontosabb célja az üzemanyag-fogyasztás csökkentése környezetvédelmi és gazdaságossági szempontok figyelembevételével. Ez a szoftver is a tesztelési időszakba ért idén, és összekapcsolható a Vecturával, hogy a legfontosabb adatok a cég számára egy felületen legyenek elérhetőek. A Vectura a vállalatcsoportnál az év eleje óta éles üzemben áll, és új, a logisztikai kiszolgálást támogató szolgáltatásként hamarosan elérhetővé válik a társaság alvállalkozói számára is. Digitális megoldásaink duplán megtérültek. Az első hetekben határzárak és egyéb korlátozó intézkedések ellenére is képesek voltunk az ellátási láncok folyamatos fenntartására, mindezt érintésmentesen és azonnali digitális adminisztrációval. Büszkék vagyunk arra, hogy a szállítmányozó kollégák már az új szoftverben kezdték meg a napi munkavégzést 2020 elején, majd március végétől ennek is köszönhettük azt, hogy a teljes irodai állomány át tudott állni otthoni munkavégzésre – nyilatkozta Fülöp Szabolcs, a Trans-Sped ügyvezetője.

A vállalatcsoport 2019-es konszolidált csoportszintű üzleti beszámolójából kiderül, hogy 2019-ben a Trans-Sped Csoport nettó árbevétele meghaladta a 21,3 milliárd forintot, így csaknem egymilliárd forinttal növelte árbevételét a szolgáltató, míg az adózás utáni eredménye meghaladta a hétszázmillió forintot. 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé.