A Toshiba belép az üzleti kijelzők piacára

kijelzoA Toshiba Europe GmbH Amszterdamban jelenti be belépését az üzleti kijelzők piacára. A Toshiba széles termékskálával lép be a piacra, így számos szektor – oktatás, vendéglátás, egészségügy, szállítás, kiskereskedelem és szabadidős tevékenységek – igényét is kielégíti. A jelenleg elérhető megoldások között professzionális, 24/7-es működésre, hirdetések folyamatos megjelenítésére és OPS csatlakozásra tervezett, tartalomszolgáltató monitorok, kisebb kijelzővel ellátott, vendéglátó egységekben, hotelekben használható televíziókészülékek és Ultra HD felbontású modellek is szerepelnek. A felhasználói piacot tekintve a Toshibának az Ultra HD felbontású kijelzők terén már komoly tapasztata van. Az ilyen, internet csatlakozással is ellátott eszközök az üzleti életben is kiválóan használhatók.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

30 ezer állami alkalmazott zúdul a Vodafone hálózatára

sze febr 5 , 2014
A Vodafone Magyarország 2013 végén nyerte meg a Közbeszerzési Ellátási Főigazgatóság (KEF) „Mobil távközlési szolgáltatás beszerzés biztosítása – 2013” elnevezésű közbeszerzési eljárását, melynek köszönhetően az elkövetkező két év során több mint 640 hazai intézmény számára biztosíthatja a mobilszolgáltatást.  Napokon belül várhatóak az első szerződéskötések, többek között olyan partnerekkel, mint a […]
Vodafone

Friss, ropogós