A többség még nem a neten tájékozódik

 

A magyar fogyasztók 41 százaléka tájékozódik az interneten mobiltelefon vásárlása előtt, a személyes használatú elektronikai készülékeknél ez az arány 39 százalék, míg az ékszereknél csak 19 százalékot tesz ki — derül ki a Nielsen piackutató társaság friss kutatásából. A Nielsen 29 ezer fogyasztót kérdezett meg a föld azon 58 országában, ahol az internetellátottság elérte a 60 százalékot. Elektromos háztartási készülékek vásárlása előtt a fogyasztók 37 százaléka tájékozódik az interneten, a háztartási felszerelési cikkeknél ez az arány 26 százalék. Mindkét esetben a második helyen álló információs forrás a televízió 22 és 24 százalékkal. Autó vásárlása előtt a vevők 36 százaléka nézi meg a műszaki és egyéb jellemzőket az interneten, a vásárlók 20 százaléka viszont megelégszik a tévé nyújtotta információkkal — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Egy jó tévével évente több ezer forintot lehet megtakarítani

hét jan 7 , 2013
  Az LG egyedüli televízió gyártóként vehette át az E.ON Energiatakarékossági Díjat az elmúlt év végén. A tavalyi verseny egyik érdekessége az volt, hogy TV kategóriában kizárólag 3D-s készülékeket neveztek be a gyártók. A legenergiatakarékosabb televíziókészülék idén az LG 47LM671S CINEMA 3D Smart TV-je lett, amellyel a TÜV Rheinland szakembereinek […]

Friss, ropogós