mínuszos.hu

A többség már a tévéműsorok és a reklámok alatt is internetezik

Ihasz-IngridAz MEC friss kutatása szerint azoknak az internetezőknek az aránya, akik rákerestek egy tévés hirdetés hatására a hirdetőre, negyven százaléktól (Magyarország) egészen 77 százalékig (Csehország és Románia) terjed. A népek a reklámblokkok alatt böngésznek leginkább, és sokkal kevésbé a műsorok közben. Ez szintén azt támasztja alá, hogy ilyenkor jobban fel lehet kelteni a nézők figyelmét.

Ihász Ingrid, az MEC digitális vezetője szerint a többképernyős médiafogyasztás népszerűsége nem csak az oldalak mobilverzióinak, és azokon megjelenő releváns tartalmak megjelenéseit kell elősegítenie. „Szintén fontos, hogy a médiatervezésben egyre több intelligens szolgáltatást nyújtsunk az ügyfeleknek, hogy maximalizáljuk a többképernyős kampányokban rejlő lehetőségeket” – mondta Ihász.

Exit mobile version