A többség már a tévéműsorok és a reklámok alatt is internetezik

Ihasz-IngridAz MEC friss kutatása szerint azoknak az internetezőknek az aránya, akik rákerestek egy tévés hirdetés hatására a hirdetőre, negyven százaléktól (Magyarország) egészen 77 százalékig (Csehország és Románia) terjed. A népek a reklámblokkok alatt böngésznek leginkább, és sokkal kevésbé a műsorok közben. Ez szintén azt támasztja alá, hogy ilyenkor jobban fel lehet kelteni a nézők figyelmét.

Ihász Ingrid, az MEC digitális vezetője szerint a többképernyős médiafogyasztás népszerűsége nem csak az oldalak mobilverzióinak, és azokon megjelenő releváns tartalmak megjelenéseit kell elősegítenie. „Szintén fontos, hogy a médiatervezésben egyre több intelligens szolgáltatást nyújtsunk az ügyfeleknek, hogy maximalizáljuk a többképernyős kampányokban rejlő lehetőségeket” – mondta Ihász.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az EU-s átlagtól is jócskán le vagyunk maradva

hét jan 4 , 2016
Magyarország az EU 28 tagállama közül a huszadik az internetes vásárlások terén, ami még mindig csak az utolsó harmadhoz elég. Büszkén dagassza a honfikebelt, hogy 2012 óta két hellyel léptünk előre.  
internet

Friss, ropogós