„Ismerve a kisvállalatok mindennapi munkáját, a szegmens sokszínűségét, kialakítottunk számukra egy olyan szolgáltatás-konstrukciót, amely hatékonyan támogatja működésüket. Profi elnevezésű portfóliónkkal a vállalkozások megbízható, professzionális és stabil szolgáltatásokra alapozhatják tevékenységüket. Kiemelve a mind fontosabbá váló internet elérhetőséget, amely az ügyfélszerzés szempontjából jelentős online jelenlétet is biztosítja számukra a már meglévő megrendelőik, vásárlóik igényeinek kiszolgálásán túl. Csomagjaink versenyképességét a szolgáltatási kör bővítésével is fokozni kívántuk. Ezért márciustól kisvállalati ügyfeleink az internet és telefon mellé már publikus TV-szolgáltatást is választhatnak, amellyel tovább növelhetik vendégeik kényelmét, elégedettségét” – fogalmazott Iski István, az Invitel lakossági és kisvállalati üzletágának marketingigazgatója.