Az információkeresés, a levelezés, a hírek olvasása, az útvonaltervezés és az időjárás-előrejelzés megtekintése azok a tevékenységek, amelyeket a rendszeresen internetező felnőttek már inkább csak online, mintsem offline végeznek. Ezek mellett nagy számban megtalálhatók azok a feladatok, amiket fele-fele arányban online és offline is intéznek. Ilyen például a bankolás, ügyintézés, utazás foglalása vagy éppen a zenehallgatás. Akadnak azonban olyan tevékenységek is, melyek inkább megmaradtak az offline közegben, mint például a rádióhallgatás, ételrendelés vagy a társkeresés. A televízió azon technikai vívmányok egyike, amelytől a legnehezebben tudnának megválni a rendszeresen internetező felnőttek. A tévénézési szokások viszonylag konzervatívnak tekinthetők abból a szempontból, hogy ugyan számos eszközön lenne lehetőség tévéadást nézni, azonban ezeket csak kevesen használják ki. Míg a többség (65 százalék) kizárólag televízión nézi a tévéadást, addig a számítógépen való tévénézéssel már csak négy százalék, okostelefonon és táblagépen való tévénézéssel pedig csak két-két százalék esetében fordul elő — derül ki az eNET – Magyar Telekom napokban közzétett kutatásából.
És még ez is...
-
2014. október 26.
Terjed az „e-páciens” jelenség
-
2021. január 15.
Vicc: az MMSZ szerint idén is az okosanapenzzel.hu a legjobb
-
2019. augusztus 24.
Szeptember 14: így vásárolhatsz online az Raiffeisenes kártyáddal
-
2012. április 3.
A szlovákok ügyesebben vásárolnak a neten
-
2013. április 4.
A Misys IND termékekkel bővíti portfólióját