A televíziós szolgáltatók szolgáltatásaggregátorrá válnak

smartvAz Ericsson szerint alapjaiban változik meg a televíziózás a jövőben. A társaság friss tanulmánya képet ad arról, hogyan várja el a fogyasztói generáció 2020-ban a televíziózás, a filmnézés és a játék élményétől, hogy integrált és bárhol hozzáférhető legyen, miközben igazodik érdeklődésükhöz, az általuk használt eszközökhöz és személyes helyzetükhöz. A nagyobb felbontás, a több képernyő és az interaktivitás magától értetődően épül a prémium tartalom köré egy olyan világban, amelyet a videó és a közösségi média összeolvadása jellemez. Az Ericsson megvizsgálta, hogyan lesz egyre szélesebb az „élmény” definíciója, ahogyan a médiaipar elveszíti exkluzivitását az élmény alakításában a készülékgyártókkal, közösségi hálózatokkal és az alkalmazások ökoszisztémájával szemben.

„A fogyasztók számára fontos értékek gyorsan fejlődnek. Ezért a televíziós tartalom szerkesztésével, hozzáférhetővé tételével, kifizetésének megoldásával és az általa nyújtott élménnyel kapcsolatos feltételezéseknek, akárcsak a médiaiparnak, alkalmazkodnia kell ezekhez a várakozásokhoz. A tartalomtulajdonosoknak és a műsorszóró vállalatoknak módosítaniuk kell a műsorformátumokat, a terjesztési jogokat és a hirdetési modelleket. A televíziós szolgáltatóknak valóságos „szolgáltatásaggregátorrá” kell válniuk, lehetővé téve a nézőknek a tartalom kiválasztását, variálását, a célzott tartalomkeresést, és teljes körű elérést” – jelentette ki Per Borgklint, az Ericsson vezető alelnöke és a támogatási megoldásokkal foglalkozó üzleti egység vezetője.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.