A tavalyi változásokra épül az Invitel új szervezeti egysége

Invitel-Javorniczky-AronÚj szervezeti egység jön létre az Invitel Zrt.-nél az aktívabb nemzetközi szerepvállalásra és teljessé válik az ügyfélfókuszú működés is a belföldi ügyfelek kiszolgálásában. Erről kérdeztük Javorniczky Áront, az Invitel vállalati és nagykereskedelmi üzletágának vezetőjét.

– Milyen igényre alapozva hozták meg az új egység létrehozását?
– Az infokommunikációs piacon napjainkban általánosan tapasztalható jelenség az ügyféligények mélyreható változása. Ez a trend a nagykereskedelem területén is érvényesül: saját ügyfeleikhez hasonlóan maguk a lakossági, vagy az üzleti felhasználók számára szolgáltatást nyújtó vállalatok is egyre inkább komplex, egyedi, magas hozzáadott értékű megoldásokat várnak el a nagykereskedelmi szolgáltatóktól.

– Milyen előfeltételei voltak az új egység megalakításának?
– A mostani átalakításnak fontos előfeltétele volt a korábbi években megkezdett, és jelenleg is zajló intenzív hálózatfejlesztési programunk, melynek keretében országos lefedettségű, egységes IP alapú hálózatot építünk ki. A program sikerét jelzi, hogy hazánkban elsőként az Invitel képes az elismert nemzetközi szakmai szervezet, a Metro Ethernet Forum (MEF) által tanúsított Carrier Ethernet szolgáltatások nyújtására – többek között nagykereskedelmi partnerei részére.

– Tavaly is történtek a társaságnál átalakítások, a mostani változás összefüggésben van a korábbiakkal?
– Igen. Annak érdekében, hogy az Invitel tovább erősítse meglévő piaci pozícióit ebben a szegmensben, folytatjuk vállalati és nagykereskedelmi üzletágunk tavaly megkezdett szervezeti átalakítását és az ügyféligényekre fókuszáló működést a nagykereskedelem területén is kiteljesítjük. A most bejelentett szervezeti átalakítás tehát szerves folytatása az elmúlt évek fejlesztéseinek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.