mínuszos.hu

A tartalommarketing olyan, mint a fogaskerék

ZX-81

A Kapcsolat koncerttől a futóknak szánt alkalmazásokig számtalan tartalommarketinges eszközt találunk az offline és az online világban, ennek ellenére sokan még mindig nem tudják pontosan, mi tartozik ehhez a területhez. Márpedig a Google utóbbi algoritmus-frissítései miatt egyre inkább úgy tűnik, az online cégek számára elkerülhetetlenné vált a megfelelő tartalomstratégia kialakítása. A tartalommarketing egy olyan marketingtechnika, amely a célcsoport számára hasznos tartalmak előállításával és terjesztésével hatni kíván azok viselkedésére, úgy, hogy eközben mind az ügyfél, mind a cégünk jól jár – jelentette ki az Evolution konferencián Pásztor Krisztina digitális kommunikációs tanácsadó. A jó tartalomstratégia kulcsa az ember – egyrészt a vevő, másrészt a tartalom-előállító csapat – véli Pásztor. A stratégia során meg kell határoznunk, hogy milyen üzeneteket akarunk közvetíteni, ehhez pedig a célcsoportot érdemes szűkíteni, különböző egységekre bontani. Ki kell választani a megfelelő taktikákat és csatornákat. El is kell juttatni a tartalmat az ügyfelekhez, és az egész folyamat során, különböző fázisokba mérési pontokat kell iktatni és folyamatosan finomítani. A tartalomstratégiát nem érdemes egy önmagába visszatérő körként kezelni, ehelyett célravezetőbb, ha több egymásba kapcsolódó fogaskerékként képzeljük el – hangsúlyozta a szakértő.

Exit mobile version