A Talk-A-Bot csevegőbotos fizetést mutatott be

A San Francisco-ban megrendezett idei Disrupt konferencián a magyar Talk-A-Bot bemutatta a csevegőbot-megoldását.

A technológia, amely természetes párbeszédet képes folytatni a felhasználóval, a Cellum biztonságos tranzakciós platformját felhasználva lehetővé teszi áruk és szolgáltatások megvásárlását csevegőprogramokon keresztül. A Cellum biztonságos technológiájának köszönhetően a Talk-A-Bot csevegőbotjai a felhasználó kérésére a teljes vásárlást képesek elvégezni; a felhasználónak csupán a fizetést kell megerősítenie biometrikus vagy jelszavas azonosítással. „A Cellumnak Európától Ázsiáig világszerte vannak partnerei. Látjuk mi is, hogy folyamatban van egy átalakulás, kiváltképp Délkelet-Ázsiában, ahol a fogyasztói szokások kezdenek eltolódni a csevegőfelületek irányába. Nagy örömmel működünk együtt a Talk-A-Bottal annak érdekében, hogy ezeknek a fogyasztóknak is gyors, kényelmes és biztonságos tranzakciós szolgáltatásokat tudjunk kínálni.” – mondta Kóka János, a Cellum Global vezérigazgatója.

A Talk-A-Bot különböző vállalatok, szervezetek számára kínál az arculatukra és különleges igényeikre szabott csevegőbotokat, amelyek felruházhatók egyedi személyiséggel és stílussal. A technológia további fejlett szolgáltatásokat is kínál, például integrációt a vállalati marketing-csatornákkal, valamint adatbányászati lehetőséget. A felhasználók a csevegőbotoktól ügyfélszolgálati támogatást kaphatnak, valamint segítséget áruk és szolgáltatások megvásárlásához.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A magyar fiatalok harmada közösségimédia-függő

pén szept 29 , 2017
A magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő, naponta átlagosan 1,8 órát töltenek ezeken az internetes felületeken – derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, amely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta a fiatalabb, Y és Z generáció, a 16-37 évesek körében. A két társaság közleménye szerint […]
Facebook

Friss, ropogós