A Taboola felvásárolja a magyar Gravity R&D-t

TaboolaFelvásárolja a Taboola hirdetőóriás a magyar Gravity R&D Zrt. részvényeit.

A technológiai vállalat részvényesei a Taboola Europe Ltd.-vel írták alá a megállapodást. A felvásárlási ajánlat a Gravity Zrt. 100 százalékára vonatkozik, az OXO Technologies Holding Nyrt. részesedésére eső vételárhányad egymilliárd forint. A zártkörű tranzakció további részletei nem nyilvánosak, a felvásárlás a második negyedév végén, vagy a harmadik negyedév elején zárulhat – írták.

A tranzakcióról a Taboola Europe Ltd. is közleményt adott ki, amelyben azt írták, hogy a társaság szolgáltatásaihoz jól illeszkedik a Gravity Zrt. fejlesztése. A perszonalizációval foglalkozó magyar informatikai cég saját fejlesztésű szolgáltatásával az e-kereskedelem és a digitális média szereplőit segíti, hogy testreszabott ajánlatokat adhassanak a vásárlóiknak és ezzel növeljék forgalmukat.

A tulajdonosváltást a Gravity tulajdonosai is kedvezően értékelik, a közlemény szerint abban bíznak, hogy ezt követően sokkal nagyobb ügyfélkörhöz juttathatják el a fejlesztésüket. A Taboola egyúttal bejelentette, hogy Magyarországra telepíti a közép-európai fejlesztői központját. Belföldi jelenlétük annak lesz köszönhető, hogy évente százmillió dollárt (körülbelül 36 milliárd forintot) akarnak befektetni kutatási-fejlesztési tevékenységekbe, megőrizve ezzel a stratégiai előnyeiket.

A Taboola egy Izraelben alapított, de ma már New York-i székhelyű reklámcég. A Taboola vezérigazgatója Adam Singolda, aki 2007-ben alapította a céget. Az üzleti modellje lényege, hogy összeköti a tartalomszolgáltatókat (kiadókat) és a hirdetőket.


Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Járványügy: a módszertan már megvan

vas máj 29 , 2022
A járványügyi intézkedések hatásainak közvetlen mérését segítő kutatásokról közölt cikket a Scientific Reportsban Röst Gergely, a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) matematikusa munkatársaival – közölte a felsőoktatási intézmény közkapcsolati igazgatósága. A koronavírus-világjárvány radikális változásokat idézett elő az emberek viselkedési szokásaiban: a pandémia egyes szakaszaiban az emberek közötti találkozások száma drasztikusan lecsökkent – […]
Röst Gergely SZTE

Friss, ropogós