A T-Systems Magyarország bevezeti a ServiceNow elnevezésű felhőalapú szolgáltatását. A ServiceNow rendszer gyors, testreszabott, és egységes vállalati működést tesz lehetővé. A felhasználók többek között olyan automatizált kiszolgálási funkciókhoz jutnak, amelyek nagyobb üzemeltetési biztonságot nyújtanak számukra, jelentősen javítják a kapcsolattartást, illetve üzleti és naprakész információkat biztosítanak számukra. Az új rendszer 18 end-to-end üzleti folyamatot fed le, ideértve többek között a panaszkezelést, karbantartás támogatást, szerződéskötést. A T-Systems Magyarország erre a platformra telepíti át a jelenlegi több mint háromezres vállalati ügyfélbázisát, valamint azon új ügyfeleit is, akik korszerű és hatékony vállalati szolgáltatás-menedzselési megoldással kívánnak megfelelni az üzleti kihívásoknak.
És még ez is...
-
2018. április 13.
Kifehéredhet a turisztikai ágazat: jön az „online szobatükör”
-
2017. május 29.
Kis lépés, de újabb lépés a közbeszerzési kartellek ellen
-
2016. május 4.
2016 a banki mobilfizetési megoldások éve lesz
-
2013. február 18.
Ingyenes tartalomszolgáltatás a Sony Tableteken
-
2018. január 20.
eNET: a 2017-es black friday kudarc volt
-
2013. július 31.
Átfogó felhőre vágynak a vállalatok