A T-Systems Magyarország bevezeti a ServiceNow elnevezésű felhőalapú szolgáltatását. A ServiceNow rendszer gyors, testreszabott, és egységes vállalati működést tesz lehetővé. A felhasználók többek között olyan automatizált kiszolgálási funkciókhoz jutnak, amelyek nagyobb üzemeltetési biztonságot nyújtanak számukra, jelentősen javítják a kapcsolattartást, illetve üzleti és naprakész információkat biztosítanak számukra. Az új rendszer 18 end-to-end üzleti folyamatot fed le, ideértve többek között a panaszkezelést, karbantartás támogatást, szerződéskötést. A T-Systems Magyarország erre a platformra telepíti át a jelenlegi több mint háromezres vállalati ügyfélbázisát, valamint azon új ügyfeleit is, akik korszerű és hatékony vállalati szolgáltatás-menedzselési megoldással kívánnak megfelelni az üzleti kihívásoknak.
És még ez is...
-
2015. március 3.
Barracuda: ez várható idén a felhőalapú adattárolás területén III.
-
2015. március 24.
Samsung – Microsoft partnerség: nagy dolgok születhetnek
-
2018. május 11.
A LogMeIn a vártnál nagyobb profitot ért el az első negyedévben
-
2014. november 5.
A karácsony nem a mobiloké és a tableteké lesz