A T-Systems bevezette a ServiceNow szolgáltatást

lila-felhoA T-Systems Magyarország bevezeti a ServiceNow elnevezésű felhőalapú szolgáltatását. A ServiceNow rendszer gyors, testreszabott, és egységes vállalati működést tesz lehetővé. A felhasználók többek között olyan automatizált kiszolgálási funkciókhoz jutnak, amelyek nagyobb üzemeltetési biztonságot nyújtanak számukra, jelentősen javítják a kapcsolattartást, illetve üzleti és naprakész információkat biztosítanak számukra. Az új rendszer 18 end-to-end üzleti folyamatot fed le, ideértve többek között a panaszkezelést, karbantartás támogatást, szerződéskötést. A T-Systems Magyarország erre a platformra telepíti át a jelenlegi több mint háromezres vállalati ügyfélbázisát, valamint azon új ügyfeleit is, akik korszerű és hatékony vállalati szolgáltatás-menedzselési megoldással kívánnak megfelelni az üzleti kihívásoknak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A nap képe: autonóm járműtechnológiák a Műegyetemen

hét máj 16 , 2016
Virág László, a Commsignia Kft. informatikai társaság technológiai igazgatója mutatja a járművek közötti kommunikációt megvalósító eszközüket a Commsignia – BME HIT – autonóm járműtechnológiák workshopján a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) udvarán (MTI Fotó: Koszticsák Szilárd)

Friss, ropogós