mínuszos.hu

A szomszéd cég ügyfélszolgálata még kiválóbb

ZX-81

 

2009-ben indult útjára a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj” elnevezésű verseny, amelynek keretein belül idén már negyedik alkalommal díjazták a legjobbakat. A versenyre olyan cégek jelentkezését várták, akik folyamatosan mérik ügyfélkiszolgálásuk színvonalát, de azok is pályázhattak, akik fontosnak tartják fejlődésük szempontjából megtudni, hogy ügyfélkiszolgálási rendszerük hogyan állja meg a helyét a saját elvárásaikhoz, illetve a többi piaci szereplőhöz képest. A megmérettetés ebben az évben is komplex tesztfeladatok és szakmai kérdések alapján történt, mely idő alatt több mint ötezer ügyfelet kérdeztek meg a vállalatokkal kapcsolatos benyomásaikról, illetve ezerötszáz próbavásárlói tesztet is értékeltek a szervezők. Az elektronikus vevőkezelés kategóriában az érdeklődő e-mailekre adott válaszokat elemezték, amely során 85 százalékos eredményt értek el a résztvevők, és az is kiderült, hogy az esetek közel felében már 12 órán belül választ kaptak az ügyfelek. A Magyar Telekom a személyes kiszolgálás kategóriában, a Vodafone pedig az elektronikus ügyfélszolgálat kategóriában nyert. A verseny szakmai hátterét a ClientFirst Consulting Kft. és a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, míg jogi hátterét az e|n|w|c nemzetközi jogi tanácsadó iroda biztosította.

Díjazottak*
1. helyezett – Vodafone Magyarország Zrt.
2. helyezett – Porsche Hungária Kft., AUDI Márka
3. helyezett – Fővárosi Vízművek Zrt.
*Elektronikus ügyfélszolgálat kategória

Exit mobile version