A sportbarátoknak kötelező a Nagy Sportrajongó kérdőív kitöltése

1

Eurosport-VR-appA Nagy Sorozatrajongó kérdőív után most a sportimádók szokásait kutatja az Invitel.

A társaság aktuális kutatásának célja, hogy három nagyobb területre (televízió, hír- és magazintartalmak, közösségi média) fókuszálva feltérképezze a tévés és online sport tartalmak fogyasztási szokásait. A ’Sport minden felületen!’ című kérdőív a NetBarát.hu/blog oldalon érhető el.

Az Invitel legújabb kutatása az online és offline sportkövetési szokásainkat is vizsgálja. Milyen rendszerességgel nézünk élő sporteseményeket a tévében? Hol követjük legszívesebben az élő közvetítéseket: otthon, vendéglátóhelyen, esetleg ismerősöknél? Mennyire vagyunk aktívak a közösségi médiában a sport témájú tartalmaknál, bejegyzéseknél? A kérdések között szerepelnek sportolásra vonatkozó témájúak is, amelyekből például olyan érdekes összefüggések is kinyerhetők, hogy van-e kapcsolat az aktívan űzött sportág és a követett sportágak között – például azok, akik futballoznak, inkább a labdajátékokat követik, vagy esetleg mást néznek szívesen? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ az Invitel legújabb sport témájú kutatása, amit itt tölthet ki.

Az Invitel közleménye szerint rohamosan nő azoknak a csatornáknak, online felületeknek, a száma, amelyeken a sportközvetítéseket és a sport tartalmakat figyelemmel követhetjük. Nem beszélve a TV-k technikai fejlődéséről, hiszen sokan megfelelő szolgáltatással már otthonukban is HD-ben élvezhetik az adásokat, sőt az interaktív IPTV funkcióknak köszönhetően akár egy gombnyomással felvehetik, majd vissza is nézhetik azokat. Mint írják, az Invitel bízik abban, hogy felmérésével feltérképezhetővé válnak a sportrajongók által szívesen követett, nézett és olvasott felületek, miközben alkalom kínálkozik majd ezek kihasználtságának vizsgálatára is.

One thought on “A sportbarátoknak kötelező a Nagy Sportrajongó kérdőív kitöltése

  1. Aki tudja csinálja, aki nem az nézi. Ja bocs, ez is üzlet. Sir Winston véleményét is számolják bele: csak semmi sport!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Emelkedő bevételek mellett csökkent az SAP profitja

hét okt 24 , 2016
Emelkedő bevételek mellett csökkent a SAP német szoftvergyártó üzemi és adózott eredménye is az idei harmadik negyedévben. A nemzetközi számviteli szabványok szerint (IFRS) készített beszámoló adatai szerint az előző év azonos időszakához képest nyolc százalékkal, 5 milliárd 375 millió euróra emelkedtek az SAP bevételei. A működési nyereség kilenc százalékkal 1 milliárd 103 […]
SAP

Friss, ropogós