A Nagy Sorozatrajongó kérdőív után most a sportimádók szokásait kutatja az Invitel.
A társaság aktuális kutatásának célja, hogy három nagyobb területre (televízió, hír- és magazintartalmak, közösségi média) fókuszálva feltérképezze a tévés és online sport tartalmak fogyasztási szokásait. A ’Sport minden felületen!’ című kérdőív a NetBarát.hu/blog oldalon érhető el.
Az Invitel legújabb kutatása az online és offline sportkövetési szokásainkat is vizsgálja. Milyen rendszerességgel nézünk élő sporteseményeket a tévében? Hol követjük legszívesebben az élő közvetítéseket: otthon, vendéglátóhelyen, esetleg ismerősöknél? Mennyire vagyunk aktívak a közösségi médiában a sport témájú tartalmaknál, bejegyzéseknél? A kérdések között szerepelnek sportolásra vonatkozó témájúak is, amelyekből például olyan érdekes összefüggések is kinyerhetők, hogy van-e kapcsolat az aktívan űzött sportág és a követett sportágak között – például azok, akik futballoznak, inkább a labdajátékokat követik, vagy esetleg mást néznek szívesen? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ az Invitel legújabb sport témájú kutatása, amit itt tölthet ki.
Az Invitel közleménye szerint rohamosan nő azoknak a csatornáknak, online felületeknek, a száma, amelyeken a sportközvetítéseket és a sport tartalmakat figyelemmel követhetjük. Nem beszélve a TV-k technikai fejlődéséről, hiszen sokan megfelelő szolgáltatással már otthonukban is HD-ben élvezhetik az adásokat, sőt az interaktív IPTV funkcióknak köszönhetően akár egy gombnyomással felvehetik, majd vissza is nézhetik azokat. Mint írják, az Invitel bízik abban, hogy felmérésével feltérképezhetővé válnak a sportrajongók által szívesen követett, nézett és olvasott felületek, miközben alkalom kínálkozik majd ezek kihasználtságának vizsgálatára is.
Aki tudja csinálja, aki nem az nézi. Ja bocs, ez is üzlet. Sir Winston véleményét is számolják bele: csak semmi sport!