A legnagyobb csökkenést, 43,4 százalékosat az ASUS szenvedte el eladásaiban: 3,4 millió után 1,9 millió táblagépet adott el, piaci részesedése pedig 6,1 százalékról 1,9 százalékra csökkent. A Huawei 147,9 százalékkal 0,7 millióról 1,8 millióra növelte eladásait, piaci részesedése pedig 3,7 százalékra bővült 1,3 százalékról. Az összes többi gyártó együttes eladásai csökkentek a harmadik negyedévben, de a piaci átlagnál kisebb mértékben, így a „nagyok” kárára növelni tudták piaci részesedésüket. Együtt 23,9 millió táblagépet értékesítettek, 9,6 százalékkal kevesebbet a 2014 harmadik negyedévi 26,4 millió után. Piaci részesedésük pedig 49,1 százalékra emelkedett 47,5 százalékról — közölte az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési kutató intézet.