Az elmúlt év nagy nyertese a Lenovo, a Huawei, a Microsoft és az Asus márkákat is megelőzve a harmadik helyre előre rukkoló Amazon volt. A cég eladásait közel megduplázva 11 millió táblagép értékesítésével hét százalékos piaci részesedésre tett szert. Az Amazon eladásai azonban a Trendforce szerint már közel tetőztek, így az idén 11,5 millió táblagépet fog tudni eladni, ami 7,8 százalékos piaci részesedéshez és a harmadik helyezés megőrzéséhez lesz elegendő. A rangsorban a negyedik helyen a Lenovo állt tavaly 10,9 milliós értékesítéssel és 6,9 százalékos piaci részesedéssel. Az ötödik helyezett Huawei 9,8 millió táblagépet adott el, ezzel 6,2 százalékos részesedést szerzett. A Microsoft 3,9 milliós értékesítése 2,5 százalékos részesedéshez és a hatodik helyezéshez volt elegendő. Az Asus 3,4 millió táblagépet értékesített és 2,2 százalékos részesedést szerzett tavaly.