A Smart Squash az Ericsson Budapesti innovációs garázsának első projektje

squashElindult a budapesti Ericsson Innovációs Garázs első projektje: a SmartActive Squash az Ericsson Magyarország, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) és az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) közös projektje. Az első rendszerelemeket és szolgáltatásokat már sikeresen tesztelték is. A projekt célja, hogy különböző audiovizuális interakciók segítségével élménydúsabbá tegye a fallabdát a játékosok számára.

A projektben résztvevő csapat létrehozott egy dolgok internete (IoT) játékteret, amelyet akár más sportágak esetén is lehet majd alkalmazni a jövőben. A játéktérben különböző érzékelőket és adatbemeneteket telepítettek, amelyek a felhőalapú elemző rendszer, a SmartActive Squash intelligens fallabda környezet részeit alkotják. Ebben a környezetben a projekt a fallabda játék élményének, a játékosok erőnlétének és hatékonyságának növelését, valamint az edzések szórakoztatóbbá tételét tűzte ki célul.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.