A Retro rádió megelőzte a Petőfit

néprádióNaponta 5,8 millióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgattak rádiót 2019 második negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint, ami azt jelenti, hogy Magyarországon a 15 éves vagy idősebb lakosság 69 százaléka naponta, míg 86 százaléka hetente hallgat rádiót.

Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság körében egy átlagos napot alapul véve a Retro Rádió a leghallgatottabb 1,7 millió fővel, amelyet a Petőfi Rádió – 1,3 millió fő – követ, majd a Kossuth Rádió 1,2 millió hallgatóval. A Rádió 1 átlag napi közönsége egymillió fő, ettől elmaradva áll ötödik helyen a Dankó Rádió (245 ezer hallgató). Hatodik helyre került a Bartók Rádió 105 ezer fős napi hallgatótáborral. Az InfoRádiót naponta 60 ezren választják, a Jazzy Rádiót 45 ezren, a Duna Worldot 18 ezren, a Tilos Rádiót pedig 11 ezren.

Budapesten a 15 éves vagy idősebb lakosság 58 százaléka naponta, míg 81 százaléka heti rendszerességgel hallgat valamilyen rádiót. A fővárosban az átlagos napi hallgatószámot tekintve szinte fej fej mellett áll az élen a Retro Rádió 207 ezer fővel és a Rádió 1 205 ezer hallgatóval. Harmadik helyen zárt a Kossuth Rádió (170 ezer fő), negyedik pedig a Petőfi Rádió (134 ezer fő). Az InfoRádió napi elérése 31 ezer fő, a Jazzy Rádióé 27 ezer hallgató, a Bartók Rádióé húszezer fő. Napi 19 ezer hallgatóhoz szól a Dankó Rádió, hatezerhez pedig a Tilos Rádió.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

LG: jönnek az Apple HomeKites televítiók

hét aug 5 , 2019
Az LG Electronics (LG) minden 2019-es, mesterséges intelligenciával (Artificial Intelligence, AI) rendelkező televízióján elérhetővé tette az Apple AirPlay 2 és a HomeKit keretrendszert — ezzel a vállalat világszinten az első tévégyártó, amely támogatja a HomeKitet. Az AirPlay 2 technológiával a 2019-es LG televíziók tulajdonosai gördülékenyen streamelhetnek bármilyen tartalmat — beleértve […]
televizio, tévé

Friss, ropogós