mínuszos.hu

A „Redesek” szerint csúcs a Vodafone

Vodafone-Red„A Vodafone számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettsége. Ezért nagy öröm számunkra, hogy Magyarországon a Vodafone-t választók voltak a legelégedettebbek az előfizetéses, és ezen belül a korlátlan csomagokat használók közül a roaming korlátok lebontását követő időszakban” — állítja Alexandre Froment-Curtil, a Vodafone Magyarország lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.

Az ügyfelek elégedettségének az egyik legfőbb mutatója az úgynevezett Net Promoter Score (NPS) mutató, amely egy a szolgáltatást ajánlók és nem ajánlók különbsége alapján számolt index. Az NPS 2015 április 1. és szeptember 30. közötti értéke szerint a Vodafone előfizetéses és Redet használó ügyfelei a többi mobilszolgáltató ügyfeleihez képest kiemelkedően nagy mértékben ajánlanák a Vodafone szolgáltatásait ismerőseiknek, barátaiknak.

Exit mobile version