„A Vodafone számára kiemelten fontos az ügyfelek elégedettsége. Ezért nagy öröm számunkra, hogy Magyarországon a Vodafone-t választók voltak a legelégedettebbek az előfizetéses, és ezen belül a korlátlan csomagokat használók közül a roaming korlátok lebontását követő időszakban” — állítja Alexandre Froment-Curtil, a Vodafone Magyarország lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.
Az ügyfelek elégedettségének az egyik legfőbb mutatója az úgynevezett Net Promoter Score (NPS) mutató, amely egy a szolgáltatást ajánlók és nem ajánlók különbsége alapján számolt index. Az NPS 2015 április 1. és szeptember 30. közötti értéke szerint a Vodafone előfizetéses és Redet használó ügyfelei a többi mobilszolgáltató ügyfeleihez képest kiemelkedően nagy mértékben ajánlanák a Vodafone szolgáltatásait ismerőseiknek, barátaiknak.
Kamionos ismerősöm párja mesélte, hogy felhívta őket a voda… Mivel túl sok beszélgetést indítanak a kamionosok külföldről, ezért fizessenek európa napijegyet (vagy miatököm), napi 800 forintért. Ebből nagy kegyesen elengednek 400-at. A teteje, hogy holmi előzetes értesítésre is hivatkoztak, amiről senki más nem tud. Az egész úgy ahogy van szerződésszegés, átverés, jobb híján rábiccentett az ismerős, sajnos. Nem értem, miért nem mennek a fogyasztóvédelemhez, de ez hadd ne az én gondom legyen. De e tény az, hogy a kamionos srác minden vodás kollégáját megkeresték ezzel, így 2-3x akkora lett a havi előfizetési díjuk. Ennyit az elégedettségről.