Bessenyei István kiemelte, a mai világban versenyelőnyt jelent, ha valaki átlátja és hatékonyan tudja irányítani céges folyamatait, de az ügyviteli rendszerek használatát eddig rendszerint csak a nagyobb vállalkozások engedhették meg maguknak. Ettől az újítástól várható, hogy az induló milliós beruházások helyett százezres nagyságrendűre csökkennek a felhasználók költségei, így a kisebb vállalkozások is hozzájuthatnak a modern technológiához. A vezető hangsúlyozta, a felhőben és nem a felhasználónál van a szoftveres üzemeltetési környezet, így nincs szükség a működtetéséhez speciálisan képzett szakemberre. Emellett továbbra is bármilyen szerverkörnyezetbe integrálni tudják az alkalmazást, lehet az az ügyfél által üzemeltett, esetleg bérelt szerver, vagy egy meglévő hálózat központi egysége is.
A távoli eléréshez az RDS (remote desktop service) technológiát használják, amellyel az adatbázist tetszőleges időpontban és helyről lehet kezelni. A megrendelő az igényeinek megfelelő számú hozzáférést kap, a felhasználói adatok pedig garantáltan elkülönülnek, így lehetővé válik a használatalapú költségtérítés. Az a cég, amelyiknek már van ügyviteli rendszere, könnyen viheti át eddigi lokális megoldását a felhő alapú rendszerbe. Az ügyviteli rendszer csak az első, hamarosan a Laurel cégcsoport további rendszerei is elérhetőek lesznek felhőn keresztül.