A szegedi Xdroid Kft. fejlesztői olyan alkalmazás prototípusán dolgoznak, amely az ügyfélszolgálati telefonbeszélgetések alatt valós időben kijelzi az ügyintéző számára a megfelelő értékesítési pillanatot. Az értékesítési pillanat azonnali jelzése az ügyintéző képernyőjén egy olyan eszköz, amely nagymértékben segíti a cég termékeinek vagy szolgáltatásainak az ügyfelekkel történő megismertetését. Hozzájárul új ügyfelek megszerzéséhez és a meglévők megtartásához, vagyis növeli az üzleti sikerességet. A magyar piacon már meglévő alkalmazásokkal ellentétben, az értékesítési pont előrejelző (munkanevén OSPP, vagyis On-line Selling Point Prediction) alkalmazás nem elemzi és nem minősíti a beszélgetésben felmerülő érzelmeket és kifejezéseket, csupán az optimális értékesítési pillanatot keresi, és jelzi a képernyőn – méghozzá valós időben – az ügyfélszolgálati munkatárs számára. A megoldás nemzetközi viszonylatban is újdonságnak számít. Egyes részterületek vonatkozásában már léteznek kiváló megoldások, de ilyen összetett rendszer nem készült még a nemzetközi porondon sem — állítja a szegedi társaság közleménye.