A netezők háromnegyede vásárol a világhálón

 

Az internetező felnőttek háromnegyede már vásárolt a világhálón, a magyar online vásárló főként telekommunikációs eszközt és kiegészítőket, biztosítást, könyvet, üdülést rendel valamelyik webshopban – közölte a GfK Hungária piackutató az MTI-vel. A GfK Hungária Digital Connected Consumer tanulmányának legfrissebb adatai szerint a világhálót használó 18-49 éves lakosság körében 76 százalék használta már vásárlásra valamelyik online platformot, 28 százalék havonta vásárol az interneten, míg minden ötödik vásárló havi rendszerességgel intéz így beszerzést. A telekommunikációs eszközök és kiegészítők kategóriájában a legnagyobb az összes vásárlásból az online megrendelések aránya. Az ilyen termékeket rendelők 48 százaléka inkább az interneten keresztül intézi a beszerzést, mint valamelyik kereskedésben. Ennek hátterében részben a mobilszolgáltatók online közösségre kialakított speciális ajánlatai, akciói állnak. A színház-, mozi- és koncertjegyek 41 százalékát értékesítik a világhálón, s a biztosítások 41 százalékát is online kötik. A könyvvásárlások negyven százaléka csakúgy, mint az üdülés, nyaralás rendelése is a neten zajlik — írja az MTI.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nővekedik a mobilinternet-forgalom

hét jún 24 , 2013
  2013 májusában a forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Telenor piaci részesedése 30,12 százalékról 30,16 százalékra, a T-Mobile-é 47,23 százalékról 47,28 százalékra nőtt, ugyanakkor a Vodafone részesedése 22,64 százalékról 22,56 százalékra csökkent. Az összes előfizetőt tekintve, a Telenor piaci részesedése 28,45 százalékról 28,48 százalékra, a T-Mobile-é 45,58 százalékról […]

Friss, ropogós