A NAV felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről

Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV)A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében – közölte a hivatal. A hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt. A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak. Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire – írják a közleményben. A kérdőív a NAV honlapján, ezen a  linken érhető el – közölte a hivatal.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Folytassa Halpert

szo jan 21 , 2023
Visszatért az SAP kommunikációs vezetői posztra Halpert Zsuzsa. Az SAP magyarországi leányvállalatának kommunikációs vezetői feladatait idén januártól ismét Halpert látja el, aki szülési szabadság után tér vissza a pozícióba. A külső és belső kommunikáció irányítása egyaránt a szakember feladatai közé tartozik. Halpert 2020-ban csatlakozott az SAP-hoz, de már több mint […]
Halpert Zsuzsa SAP

És még ez is...