A Műszaki Egyetem nem cifrázza: játéktervező- és elemző képzést indul

Seres-Szilvia-BMEA technika fejlődése folytán az elmúlt években számos szakma létjogosultsága kérdőjeleződött meg, miközben új munkák is megjelentek, mint például a digitálisjáték-fejlesztő. A jövőt is nagyban meghatározó foglalkozásokra azonban itthon még kevés helyen képeznek szakembereket, ezért a Műszaki Egyetem elhatározta, hogy betölti a rést. Játéktervezéssel nagyon sokan szeretnének foglalkozni, de hivatalos keretek között eddig nem volt lehetőség megtanulni, mondta el Seres Szilvia, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem adjunktusa. Hozzátette, az informatikai szektorban munkaerőhiány van, és nagyon kevés még a női munkavállaló. A játékszektor azért is nagyon izgalmas kitörési lehetőség, mert vissza tud hatni egy teljes ország informatikai iparágára — véli az adjunktus.

A játéktervezők és -elemzők Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen induló képzése az elméleti tudás mellett nagy hangsúlyt helyez a gyakorlatra is. A hallgatók megtanulják a játékipar történetét, lesz felhasználóiélmény-tervezés, játékelmélet, produkciós ismeretek, technológiai platformok, programozás.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Bővül az online piac... legalábbis Németországban

csü júl 16 , 2015
A német lapkiadók szövetségének (BDZV) kimutatása alapján a fizetős online szolgáltatásokat kínáló újságok száma a tavalyi százhétről az év végéig várhatóan százhúszra emelkedik, és a lapkiadók már hatszáznál is több mobiltelefonos alkalmazást vezettek be. A digitális formátumban értékesített újságok (e-paper) száma az idei első negyedévben harminc százalékkal haladta meg az […]