A magyarok többsége jobban bízik a felhasználók által generált tartalmakban, mint a hagyományos reklámokban

A kommunikációs csatornák ugrásszerű növekedése és az új technológiák elterjedése miatt korábban soha nem látott mértékben képesek befolyásolni vásárlóikat a cégek. Az agresszív marketing tevékenység azonban könnyen vezethet a fogyasztók bizalmának elvesztéséhez. A magyarok 92 százaléka például jobban bízik a felhasználók által generált tartalmakban (például blogok, influencerek) mint a hagyományos reklámokban. Az interneten történő tájékozódásnak köszönhetően a vásárlás folyamata jelentősen lerövidült. A fogyasztók akár öt-tíz évre szóló döntéseket is órákon belül szeretnének meghozni, mint egy telekommunikációs vagy pénzügyi szolgáltató kiválasztása – hangzott el az EY versenyjogi konferenciáján.

„A mesterséges intelligencia megjelenése forradalmi változást hozott a kereskedelmi gyakorlatokban. A technológia lehetőséget teremt a személyre szabott és egyedi vásárlási élmény kialakítására. A vállalatok egyre könnyebben tudják irányítani, milyen termékeket és árakat ajánlanak a fogyasztóknak, ami könnyen agresszív marketing tevékenységhez vezethet. Ez a gyakorlat pedig az emberek bizalmának elvesztését és súlyos versenyfelügyeleti bírságokat vonhat maga után” – hangsúlyozta Sefer Iván, a Vámosi-Nagy Ernst & Young Ügyvédi Iroda irodavezető partnere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ide fejlődik a felhőtechnológia I.

sze febr 13 , 2019
Az Oracle megvizsgálta a felhőtechnológia jövőbeni lehetőségeit, s tíz pontba foglalták össze a várható fejlesztéseket. 1. A második generációs felhőszolgáltatók teljes adatközpont cserét tesznek lehetővé A felhő használatának számtalan módja van, de végül minden út a teljes felhőbe költözés irányába mutat. Az adatközpontok teljes lecserélése viszont csak akkor lehetséges, ha […]
felhő

Friss, ropogós