A magyar webáruházak felének se nőtt a forgalma a járvány alatt

kosár, online vásárlás, e-kereskedelemA Magyarországon üzemelő webáruházak 43 százalékának nőtt, és mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta — áll egy friss felmérésben.

A Shoprenter vizsgálata szerint a legnagyobb veszteséget azok szenvedték el, akik a turizmusra építettek, míg a forgalomnövekedés szempontjából kiemelkedőek voltak az elmúlt időszakban azok a területek, amelyeket a koronavírus-járvány hozott kedvező helyzetbe, ilyen például a számítástechnika, a hobbi jellegű termékek köre. A felmérésben résztvevők 43 százalékának nőtt, húsz százalékának nem változott a forgalma a járvány alatt, a válaszadók 24 százalékának pedig akkor még nem üzemelt a webáruháza. Mindössze a megkérdezettek 12 százalékának csökkent valamelyest vagy jelentősen a bevétele. Kulcsár István Róbert, a cég egyik alapítója a közleményben arra is felhívta a figyelmet, hogy a 707 webáruház 43 százaléka rendelkezik offline üzlethelyiséggel, és hangsúlyozta: az online és az offline között erős szinergia van, ami a többcsatornás értékesítésre ad lehetőséget.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Mintha nem is német cég lenne a Deutsche Telekom

szo nov 13 , 2021
Több mint egy óráig elérhetetlen volt a rendőrség, valamint a mentőszolgálat és a tűzoltóság közös központi segélyhívó száma csütörtökön kora reggel Németország nagy részén. A rendőrség 110-es, és a mentőszolgálat és a tűzoltóság 112-es közös segélyhívó számát üzemeltető Deutsche Telekom távközlési szolgáltató adatai szerint a fennakadás 4.30-tól 5.40-ig tartott. A […]
112 segélyhívó