A Magyar Telekom tudja mi a feladata

Holló Márta Magyar TelekomA digitális szülőség, az online biztonság és a tanulás élménnyé válásának kérdéseire keresi a válaszokat a Magyar Telekom kétnapos esemény-cunamija.

A XXI. században gyermeket nevelni és tanítani azt jelenti, hogy a szülőknek és a tanároknak a digitális fronton is helyt kell állniuk, tudatosan és magabiztosan mozogva az online közösségi térben, az applikációk, weboldalak és eszközök világában. „Infokommunikációs vállalatként feladatunk, hogy szolgáltatásaink által biztosítsuk a minőségi hozzáférést az online térhez. Küldetésünk pedig az, hogy ráirányítsuk az emberek figyelmét arra, hogy a digitális világ végtelen lehetőséget kínál mindenki számára, és hogy ezen lehetőségek jobb, tudatosabb használatával mindenki fejlődhet, előrébb léphet az életében” – hangsúlyozta Holló Márta, a távközlési vállalat kommunikációs igazgatója. A két nap tematikája a gyerekszobától a tanteremig tárgyalja azokat a témákat és kérdéseket, melyek szülőként vagy oktatási szereplőként a leggyakrabban merülnek fel az online térrel és a gyerekekkel kapcsolatban.

A Hintalovon Alapítvány partnerségében szervezett Digitális szülő vagyok! rendezvényen a szülők digitális tudatosságának erősítése kerül a fókuszba. Szakértőkkel, gyakorló szülőkkel és gyerekekkel beszélgetve, interaktív workshopok révén kerül sor a tudás megosztására és átadására. A folytatásban, október 21-én az Education: NEXT Konferenciának ad otthont a Magyar Telekom székháza. Azt a kérdést járják körül a résztvevők, hogyan építhető be a digitális tudatosság a tanulás és tanítás színtereibe. Számos külföldi és hazai szakember segítségével előadások és panelbeszélgetések során igyekeznek megvilágítani, hogy milyen, már látható digitális innovációk alapozzák meg a jövő iskoláját, hogyan alakulnak át az oktatás terei, vagy milyen hatásai lesznek a globális változásoknak az oktatásra. A panelbeszélgetésekben számos hazai szakember osztja meg tapasztalatait, és gondolkodik közösen arról, hogyan alakul az oktatás jövője itthon és nemzetközi szinten, és hogyan tudjuk a folyamatot hatékonyan befolyásolni.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Tüzifa: facebookos csalókra figyelmeztet a Nébih

szo okt 15 , 2022
A tűzifa iránti nagy kereslet miatt a csalók is aktívabbá váltak, de a hivatalos hirdetőfelületeken jelentősen szűkült a mozgásterük, ezért egyre többen jelennek meg a Facebook Market Place nevű felületén – hívta fel a figyelmet a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih). A hivatal szerint a hirdetési portálok megkövetelik a hirdető egyértelmű […]
tüzifa