„Az idei enyhe tavasz rekordtermést hozott, amely megnehezíti a gazdák dolgát: az alma felvásárlási ára csökkent, a fogyasztás pedig nem nőtt” – mondta Rózsa Iván, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója. Hozzátette, az alma Magyarország szimbolikus gyümölcse, az almahelyzetre felelős vállalatként szeretnénk ráirányítani az emberek figyelmét. Az október 31-ig tartó eseménysorozatunk keretében Budapesten az Erzsébet téren felépítettük a világ legnagyobb ingyenes almaadagolója címre pályázó szerkezetet, továbbá tegnap Győrben, Szegeden, Debrecenben és Pécsett tartottunk ingyenes almaosztást. Ehhez magyar termelőktől mintegy hat tonna almát vásárolt meg társaságunk — jelentette ki Rózsa.
Vélemény: akárki érzett rá, hogy a mostani unalmas időkben milyen pr-tevékenységre érdemes összpontosítani, biztos vagyok benne, hogy még sokra fogja vinni. (-szerk-)