Christopher Mattheisen vezérigazgató közlése szerint a feltöltőkártyák éves kötelező adategyeztetése ellenére az előrefizetéses szegmens bevételeinek 95 százalékát, az ügyfeleknek pedig a nyolcvan százalékát megtartották. Szabó kiemelte: a hűségidőre vonatkozó szabályok bevezetése ellenére nőtt a hűségszerződések száma az utolsó negyedévben, az ügyfeleik hetven százaléka továbbra is 24 hónapos szerződéssel vásárolt új készüléket. Minimális az, aki nem köt hűségszerződést – jelezte. A roamingdíjak csökkentése növelte az adatforgalmat. A vezérigazgató-helyettes beszámolt arról is, hogy a mobilpiacon megtartották a meghatározó pozíciót Magyarországon, és a TV piacon is növelték a részesedésüket. Az ügyfelek 88 százaléka a legnagyobb TV előfizetési csomagot vette igénybe – közölte. A T-Systems rekordévet zárt, 16 százalékos piaci részesedése lesz az előzetes adatok alapján – mondta.