A Magyar Posta Zrt. és a Waberer’s csoport közös tulajdonú cég létrehozásának lehetőségét vizsgálja, amely az e-kereskedelemhez kapcsolódó teljes raktárlogisztikai folyamat kezelésével támogatná a webáruház-tulajdonosokat – jelentette be a két vállalat. A közlemény szerint a koronavírus-járvány miatt az online kiskereskedelem jelentős teret hódított, ezzel együtt az ügyfelek és vásárlók igényei is megnőttek. A Magyar Posta (Legalábbis a közlemény szerint. A -szerk- megj.) ügyfélbarát és a XXI. század követelményeinek megfelelő szolgáltatások biztosítására törekszik, ebben jelenthet előrelépést a közös vállalat létrehozása. A Magyar Posta és a Waberer’s szándéknyilatkozatot írt alá fulfillment szolgáltatás kialakításáról, a szolgáltatás kiépítésével a két társaság teljeskörű logisztikai szolgáltatást lesz képes nyújtani a vásárlói megrendeléstől egészen a kézbesítésig – közölték.
Schamschula György, a Magyar Posta vezérigazgatója a közlemény szerint kijelentette: az együttműködéssel a posta bővíti szolgáltatási köreit, támogatja e-kereskedelmi partnereit, és tovább erősíti a hazai piacon betöltött szerepét. A két cég tudása és tapasztalatai jól ötvözhetők, a posta hozza az e-kereskedelmi logisztikai tudását (Khmm, khmmm… A -szerk- megj.), a Waberer’s pedig a raktárlogisztikát. Barna Zsolt, a Waberer’s vezérigazgatója úgy fogalmazott: a Waberer’s csoport stratégiájában kiemelt helyet foglal el az e-kereskedelemben való közreműködés. A postával közös infrastruktúra és raktár kialakítása révén lehetőség nyílik arra, hogy a korábbinál versenyképesebb szolgáltatáscsomagot nyújtsanak ügyfeleiknek és meghatározó szereplők legyenek az online kiskereskedelmi piacon; céljuk a közös ügyfélkör kialakítása és bővítése.