mínuszos.hu

A magyar kisvállalkozások 56 százalékának nincs weboldala

webMa már alapvető elvárás a cégekkel szemben, hogy a legfőbb információk fellelhetők legyenek róluk a világhálón — mások mellett ez is kiderült az Invitel megbízásából a BellResearch a közelmúltban elvégzett kutatásából. Kezdve a cég fő profiljától a termékeket, szolgáltatásokat népszerűsítő akciókon át a kapcsolattartási adatokig. Utóbbi esetében egy vezetékes telefonszám feltüntetése nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy a vállalkozást könnyebben elérhessék kérdéseikkel a leendő megrendelők vagy vásárlók. Az internet segítségével egyszerűen megtalálhatják a vállalatot a potenciális ügyfelek, ezért napjainkban erősen javallt, hogy egy vállalkozás saját domainnévvel rendelkező honlappal és könnyen megjegyezhető, céges e-mail címekkel rendelkezzen. A kisebb hazai cégeknek azonban mindössze 44 százaléka rendelkezik weboldallal — olvasható a kutatásról kiadott közleményben.

Az Invitel tippje: Ha már megvan a saját, www.cegnev.hu formátumú domainnév és az Invitel Profi Net szolgáltatás mellé kínált, a csomagban foglalt 1GB-os webtárhely, számos ingyenes, online weboldalkészítő áll rendelkezésre, hogy tartalommal töltsük meg vállalkozásunk honlapját, ami segíthet abban, hogy potenciális ügyfeleink könnyebben megtalálják honlapunkat a világhálón. Akik pedig szeretnék egy gombnyomással megosztani ügyfeleikkel, vásárlóikkal az olyan aktuális információkat, mint például a nyitvatartás, törzsvásárlói kedvezmények, akciók vagy új termék érkezése, nekik érdemes a Facebookon céges rajongói oldalt is létrehozniuk. A közösségi oldalak új ügyfelek szerzésében is segíthetnek, akár nyereményjátékok szervezésével, hűségprogramok hirdetésével. Ráadásul a cégek a munkával teli mindennapokból kedves életképeket is megoszthatnak követőikkel.

Exit mobile version