A magyar internetezők hatoda az Egyesült Államokból vásárol

usa-kemAz Amerikai Egyesült Államok jelenleg az egyik legnépszerűbb online bevásárlási célország, ahonnan a magyar internetezők 17 százaléka rendel termékeket legalább évi egy alkalommal.

A GfK és a PayPal közös kutatása szerint az USA-ból történő online vásárlás két legfontosabb oka az alacsonyabb ár (24 százalék), vagy a nagyobb választék (26 százalék). A legnépszerűbb termékkategóriákat tekintve pedig elsősorban ruházati cikkeket (30 százalék), elektronikai cikkeket (26 százalék), ékszereket és órákat (18 százalék) vásárolunk külföldi webáruházakból. Ugyanakkor nő az érdeklődés az olyan termékkategóriák iránt, mint a játékok (12 százalék), vagy a szépségápolási cikkek (10 százalék). Ezeket a termékeket azonban nem csak az olyan e-kereskedelmi óriásoknál lehet megtalálni, mint például az Amazon. Próbálkozzon és böngésszen kisebb oldalakat is, amelyeken kedvezőbbek az árak, vagy olyan termékeket is értékesítenek, amelyek nem kaphatók Magyarországon.

Annak ellenére, hogy egyre több magyar vásárol külföldi oldalakról, még mindig sokan érzik úgy, hogy a magas szállítási költség (22 százalék), és a hosszú szállítási idő (20 százalék) visszatartó erőt jelentenek. Az olyan szolgáltatások segítségével, mint a USadress.com a szállítási költségeket lecsökkenthetők a rendelések konszolidációjával, azaz több kisebb csomag egyesítésével. Az oldal segítséget nyújt a Magyarországra történő szállítás árának megbecsülésében is. Ezzel együtt ne felejtsük el, hogy az USA-ból szállított termékek árát további vámok és adók terhelhetik.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.