A magyar internetes vásárló magyar

A magyar internetes vásárló átlagosan 39 éve Magyarországon született, magyar városban lakik, és magyar érettségivel rendelkezik.

Magyarországon 3,2 millió magyar vásárol aktívan online, harminc százalékuk a 30-35 év közötti, 24 százalékuk az ötvenes korosztályból kerül ki, átlagéletkoruk 39 év, a vásárlók 74 százaléka városlakó, 84 százalékuk pedig minimum érettségivel rendelkezik – derül ki egy friss felmérésből. A vizsgálat szerint a magyarok szeretnek bankkártyával fizetni a weben, az online vásárlók 51 százaléka el is mentette a kártyaadatait valamely szolgáltatónál: 35 százalékuk az OTP Simple-t, 34 százalékuk a Paypalt, míg 17, illetve 15 százalékuk a Díjnetet, illetve a Bariont jelölte meg. A webshopoknál viszont, ahol szinte mindig a kiszolgáló bank tárolja a vásárló személyes információit, a magyarok mindössze hét százaléka menti el kártyaadatait, ami annyit jelent, hogy ezen téren az online boltok előtt még bőven van növekedési lehetőség. érdemes tudni, hogy az EU idén az ügyfélhitelesítési előírások szigorítását tervezi.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Hülye tanács: gondolkodj, mielőtt kattintasz!

hét okt 5 , 2020
ShareTweetPinShareyAz Európai Unió Hálózat-és Információbiztonsági Ügynöksége (ENISA) immáron nyolcadik alkalommal rendezi meg az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM) elnevezésű kampányát. Az it-biztonsági és kiberbiztonsági tudatosítást előtérbe helyező és azt célként meghatározó kampány idei mottója: „Think Before U Click”, #ThinkB4UClick, az-az Gondolkodj, mielőtt kattintasz!”. A programsorozat nemzeti szintű koordinációját a Nemzetbiztonsági Szakszolgálat […]
agy

És még ez is...