A lájkolás még nem elköteleződés

 

Egy dolog nézelődni, de messze mást jelent az igazi elköteleződés. Átlagosan a válaszadók 44 százaléka követi a különböző márkákat a közösségi oldalakon – derül ki az Ipsos legfrissebb kutatásából. Az emberek akkor kerülnek aktívan kapcsolatba egy márkával, ha lájkolják, kommentálják vagy ajánlják őket másoknak. A 35 év alattiak érdeklődése a legélénkebb: nemzetközi szinten 55 százalék, szemben a 35-49 éves korosztály 42 százalékával, s az ötven felettiek 27 százalékával. A magyar internetezők 34 százalékának intenzív a kapcsolata a márkákkal (tehát 10 százalékkal elmaradunk a nemzetközi átlagtól), míg a 35 év alattiak 48 százalékával esik meg ugyanez. A legjobban a magyar ötven év felettiek teljesítenek a maguk 24 százalékával, amely majdnem eléri korosztályuk nemzetközi átlagát. Nem szabad elfelejtenünk, hogy attól kezdve, amikor egy brand megszerzi a követők szimpátiáját, már a márkán múlik, hogy szorosabbá válik-e ez a kötelék.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Eddig százmillióan választották a Samsung Galaxy S szériát

ked jan 15 , 2013
  Két évvel és hét hónappal az első Samsung Galaxy S okostelefon bemutatása után a Galaxy S sorozat értékesítése átlépte a 100 milliós határt. A sorozat sikerét megalapozó, 2010 júniusában megjelent Samsung Galaxy S 24 millió példányban kelt el, sikerét azonban hamarosan elhomályosították utódai, hiszen a 2011 áprilisában debütáló Samsung […]

Friss, ropogós