A kütyühasználat az oktatás Szent Grálja

mobilchildMotivált, érdeklődő diákok, életre felkészítő oktatás, elégedett tanárok – röviden ezek a tapasztalatai azoknak az iskoláknak, amelyek több éve vezették be a modern technológiai újításokat az osztálytermekbe. A budapesti Deák Diák Általános Iskola vezetősége hét évvel ezelőtt csatlakozott az Intel World Ahead programhoz, amelynek köszönhetően a tanórákon 115 darabot használnak az Intel diákoknak szánt notebookjából. A Classmate PC bevezetése jó ötletnek bizonyult: ma már minden osztály számos tantárgy keretében használja a számítógépet az órákon, amelynek köszönhetően a valós életben várható helyzetekre is felkészítik a gyerekeket — olvasható a processzorgyártó közleményében.

A Deák Diák Általános Iskola 2007-ben vezette be az Intel programját, először két osztállyal tervezték, majd a gyerekek kérésére még abban az évben az egész iskola birtokba vette a számítógépeket. Ma szinte az összes tantárgy oktatásához használják, legyen az matematika, környezetismeret, vagy magyar irodalom. A tapasztalatok azt mutatják, hogy ily módon a diákok figyelme sokkal tovább fenntartható, érdeklődők és motiváltak, hiszen otthon érzik magukat a számítógépes világban. A gyerekek megtanulnak a világhálón keresni, információt gyűjteni, nagy mennyiségű adatot elemezni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Drága a mobilinternet, sereghajtó Magyarország

pén okt 3 , 2014
ShareTweetPinShareMagyarországon csupán 27,7 százalék a vezeték nélküli szélessávú internet penetrációja, míg az OECD országainak átlaga már elérte a 72,4 százalékot. A kelet-közép-európai régió országaiban száz lakosra jelentősen több vezeték nélküli internetcsomag jut, Szlovákiában 55,3, Lengyelországban 61,3, Csehországban pedig 62,5. A mobilinternet elterjedésének gátja hazánkban elsősorban a magas árakban keresendő, ugyanis […]
internet

És még ez is...