A Központi Azonosítási Ügynök halála

Kétségbe esett olvasónk hívta fel a figyelmünket arra, hogy a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) legutóbbi karbantartása után szinte lehetetlen belépni egyes szolgáltatásokba. A kormányzati portálon olvashatók alátámasztják az olvasónk észrevételét, mint írják: a KAÜ-höz kapcsolódó karbantartást követően – 2018. február 27-től – fontos működésbeli változásokat tapasztalhatnak a KAÜ-s szolgáltatást igénybe vevő felhasználók. Amennyiben a felhasználó bejelentkezett egy KAÜ-azonosítást használó szolgáltatásba (pl. Hiteles Elektronikus Postafiók, Tárhely adminisztráció, Webes ügysegéd stb.), abban az esetben ugyanabban a böngészőben egy másik felhasználó azonosítójával történő belépéskor a rendszer hibaüzenetet küld (Hiba történt! Sikertelen bejelentkezés…”). Másik felhasználó kizárólag a böngésző bezárását követően tud bejelentkezni.

Vélemény
Olvasónk szerint a böngésző bezárását követő bejelentkezés, mint megoldás a belépés problémájára a legritkább esetben működik. Felvetődik a kérdés, hogy ha egy korábban működő szolgáltatás egy karbantartás után bő egy hónappal sem működik üzemszerűen, akkor ott valamit nagyon elrontottak.
-szerk-

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.