mínuszos.hu

A közösségi médiában erősít a Kínai Kommunista Párt

A mikroblogok után a legnépszerűbb csevegőprogramokon is megjelent a Kínai Kommunista Párt (KKP), amely – saját megfogalmazása szerint – a párttagok okításának új frontjaként is használ egy néhány hete indított alkalmazást. A több mint 600 millió felhasználót jegyző Wechat programon a KKP felhasználói fiókjának üdvözlő üzenete a párttagok „új szemszögből való megértését”, a közösségi párbeszéd új terének megnyitását nevezi meg fő céljaként. A közösségi alkalmazáson való jelenlét a párt tagjainak nevelését is szolgálja, alkalmazkodva a technológiai változásokhoz.

A kommunikáció azonban egyoldalú, vagyis a felhasználói fiók a párt propagandájának egyik új tereként szolgál, a hagyományos csatornák – a televízió, a sajtó és az internetes média – mellett. A párt virtuális követői napi gyakorisággal kapott üzenetben értesülhetnek a Kínával, a párttal és a mindennapi élettel kapcsolatos legfontosabb hírekről. A hírek között hasznos tanácsok, életvezetési tippek is megtalálhatók, s az ország minden részében élő párttagok történetei is színesítik a fiókot — írja az MTI.

Exit mobile version