A KÖKI Terminál diákhiteles ügyfélszolgálatának annyi

Az elmúlt időszakban beérkezett diákhitel-szerződések negyven százalékát már elektronikus aláírással kötötték meg – közölte a Diákhitel Központ Zrt.

A közlemény szerint az online platform népszerűsége és a telefonos ügyintézés általánossá válása miatt a cég október 15-én bezárja a KÖKI Terminálon működtetett személyes ügyfélszolgálatát. A budai Kacsa utcai ügyfélszolgálat a jövőben meghosszabbított nyitva tartással, mindennap este hat óráig várja az érdeklődőket. Az e-aláírással történő szerződéskötés feltétele, hogy az igénylés a Neptun felületen keresztül induljon, és az igénylőnek legyen ügyfélkapus hozzáférése. Az ügyintézést nagyban leegyszerűsíti, hogy a kitöltött adatlapot nem kell kinyomtatni, aláírni és leadni valamely diákhitel partnerintézménynél, felsőoktatási intézményben vagy a Diákhitel Központ ügyfélszolgálatán, hanem mindez online felületen valósul meg.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Hurrikánok: magyar fejlesztésű szoftvert használnak a kárelhárításnál Texasban

ked okt 10 , 2017
Magyar fejlesztésű szoftvert használnak a Harvey hurrikán okozta károk felmérésénél Texasban. A DOTO System nevű új, komplex programcsomag a katasztrófa utáni kárfelmérést és a helyreállítás tervezési folyamatát rövidíti meg: a korábban szokásos 36-60 napról akár 30 percre, vagy még kevesebbre. Az okostelefonon és táblagépeken is futó alkalmazás segítségével egy-egy kárhelyszínt, […]

És még ez is...